جمعه

من نمی دونم شما جواب بدین

من نمی دونم شما بگيد؟

من نمی دونم شما بگید ؟ آخه ما موجودات آخرالزمانی چقدر پیچیده و عجیب و غریبیم .کجای تاریخ آدمها اینقدر مرموز و پیچیده بودند که ما هستیم . هر چی از گذشته ها چه مسلمون چه غیر مسلمون می خونیم همش راستی و صفا و صداقت بوده . اما ما آدمهای آخرالزمونی انگار جسارتا ( گلاب روتون ُ روم به دیوار ) آخر همه حقه بازیها و سوء استفاده ها و کلک زدنهائیم . تازه کاش موضوع به اینجا ختم می شد !

موضوع دین و آیین و مقدسات که به میون میاد که دیگه نگو و نپرس . استادیم در استفاده های کاملا شخصی و خصوصی از مسائل دینی . همچین قشنگ توجیه می کنیم که بیا و ببین . آی از دین مایه میذاریم . آی از مقدسات بهره برداری می کنیم و اصلا بی خیال این حرفها که هر رفتار کج ما به حساب شیعه امام باقر و امام صادق گذاشته میشه . ادعا رو هم که دیگه نپرس ......
ما شیعه علی هستیم ....
از ما بهتر پیدا نمی شه......
فقط ما منتظر حضرت هستیم.....
و هزاران حرف قشنگ بی پشتوانه عملی دیگه.
یکی نیست بگه اینقدر ادعا داری کو عملت؟ کدوم کارو کردی که اینقدر هم سنگ امام زمان و انتظارو به سینت می کوبی ؟ چقدر از جونت مایه گذاشتی ؟ چقدر پول خرج کردی ؟ چقدر از آبروت مایه گذاشتی ؟ چقدر به خودت سخت گرفتی تا شیعه های دیگر آقا راحت باشند ؟ من نمیدونم دل حضرت چقدر خونه از دست این ادعاهای پوچ و تو خالی ما که نه بدرد دنیامون می خوره نه آخرتمون .فقط خودمون فقط بچه هامون فقط خونوادمون..........
هی هم میگیم ما منتظریم تا صبح عدالت طلوع کند . خلاصه من نمی دونم . شما بگید که ما آدمهای آخرالزمانی چقدر مرموز و پیچیده ایم . شاید پاسخی برای سوال من پیدا شود ......