سه‌شنبه

نگار من به قم ماوا گزیده ....



نگار من به قم ماوا گزیده

میان شهرها قم بر گزیده


نگار من عزیز ناز زهراست

گلی زیبا چو طه برگزیده


نگار من به شب دیوانه ام کرد

طریق عشق و نیکی برگزیده


نگار من به من پیغام داده

تو را بانوی قم خوش برگزیده



نگار من شفیقی مهربانست

چه بانوئی به عالم برگزیده



نگار من دوصد معشوق دارد

عزیزانی ز نیکان برگزیده



کرامت را ز خود مشهور کرده

زنیکیها شفاعت برگزیده



نگار من دلی بی تاب دارد

لقای عاشقان را برگزیده



نگار من نگاری بی نظیر است

به عشق خود مرا خوش برگزیده



نگا رمن رضا را زینب استی

به مولایش چو مشهد را گزیده



نگار من به یاران لطف دارد

به الطاف و عنایات گزیده



نگار من نموده با رفیقان

کرامتها و مهر برگزیده



کرامت می کند منزل به منزل

به آیات و نشان برگزیده



خداوندا نگارم یاد فرما

به انفاس الهی گزیده

زهرا فراهانی – 23 اردیبهشت 1387 – در راه سفر زیارتی قم